κώδικας ενσωμάτωσης
ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΩΡΑ: ΤΟ ΚΑΡΕ ΤΗΣ ΝΤΑΜΑΣ Τέσσερις κολλητές φίλες: η Μαρίνα, η Κατερίνα, η Γιάννα και η Αλίκη που είναι μαζί από την παιδική τους ηλικία μοιράζονται τα θέματά τους,
αντωνησ
| 27.06.2026 08:58Καλημέρα σας παρακολουθώ πολλά πρωινά όταν δε έχω δουλειά και όλα τα κανάλια της τ.ν πιάνεται όλα τα προβλήματα της Κοινωνίας μλα.μπλα μπλα είστε τα δεκανικια της εκάστοτε κυβέρνησης για να περνάνε τα πάντα μέσων εσάς ότι όλα είναι καλά και ότι θα θά θα γίνουν καλύτερα έτσι αλλά και άλλα πλύση εγκεφάλου κάνετε άθελά σας η συνειδητά. Και είστε και εσείς συνενοχή στην κατάντια τού λαού μας
maniatinicol@gmail.com
| 27.06.2026 07:34Καλημέρα σας. Θα ήθελα να υποβάλετε μια ερώτηση στον κ. καθηγητή . Υπάρχει άλλος έλληνας πολίτης , εκτός από τους γιατρούς του π. ΙΚΑ-ΕΟΠΥΥ-ΠΕΔΥ (νυν ΕΣΥ), οι οποίοι με 2 αντικρουόμενες αποφάσεις της Ολομέλειας του Αρ. Πάγου (η 2 του 24 και η 2 του 25), που δεν έχει τη δυνατότητα να προσφύγει σε κανένα δικαστήριο της χώρας; Μετά από 30-35 και πλέον χρόνια υπηρεσίας δεν γνωρίζει η πολιτεία αν είναι δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου. Αφορά 2000-2500 γιατρούς του ΕΣΥ. Μανιάτη Νικολέττα. Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας και πρόεδρος του Συλλόγου Επιστημονικού Υγειονομικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας Β. Ελλάδος
Πάνος
| 26.06.2026 16:42Η αστυνομία γιατί δεν σταματάει σε μπλόκο διανομείς σε επώνυμες πλατηφορμες αλλοδαπούς ;;;;; Χωρίς δίπλωμα χωρίς χαρτιά με ηλεκτρικά μηχανάκια που πάνεε 120 αλλά δεν έχουν δίπλωμα και δεν πρέπει να περνάνε τα 25,χιλιόμετρα ;;;;;;; Που είναι η αστυνομία ;;;
Πάνος
| 26.06.2026 16:38Δουλεύει λαός στις πλατηφορμες διανομής κάντε μια έρευνα ....ό ΟΠΕΚΕΠΕ ΗΤΑΝ ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ
Πάνος
| 26.06.2026 16:36Κάντε μια έρευνα για τις πλατηφορμες διανομής βρωμάει από το κεφάλι μέχρι τα πόδια η κυβέρνηση κάνει τα στραβά ματια