Η Σερβία θρηνεί τα δικά της Τέμπη και ζητά δικαιοσύνη
Η Σερβία θρηνεί τα δικά της Τέμπη και ζητά δικαιοσύνη. Σημερα στις 11 το βράδυ θα προβληθεί το συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ της Μαρίας Καρχιλάκη, η οποία 27 χρόνια μετά τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ, επιστρέφει στη Σερβία, εκεί όπου η φωτιά καίει ακόμη.