Σερβία: Η Φωτιά Καίει Ακόμα. Το ντοκιμαντέρ της Μαρίας Καρχιλάκη για το OPEN
Η Μαρία Καρχιλάκη επιστρέφει στο Βελιγράδι 27 χρόνια μετά τους νατοϊκούς βομβαρδισμούς και καταγράφει μια πόλη που έχει αλλάξει, αλλά δεν έχει ξεχάσει.
Το ντοκιμαντέρ του OPEN διατρέχει τη μνήμη του 1999, τα ερείπια που παραμένουν ακόμη στο κέντρο της σερβικής πρωτεύουσας, το βομβαρδισμένο κτίριο της κρατικής τηλεόρασης RTS, τους ανθρώπους που έχασαν συγγενείς εκείνη τη νύχτα και μια κοινωνία που εξακολουθεί να κουβαλά το τραύμα του πολέμου.
Παράλληλα, η κάμερα ταξιδεύει στο Νόβι Σαντ, εκεί όπου η κατάρρευση του στεγάστρου στον σιδηροδρομικό σταθμό την 1η Νοεμβρίου 2024, με 16 νεκρούς, άνοιξε έναν νέο κύκλο οργής, φοιτητικών κινητοποιήσεων και αιτημάτων για διαφάνεια, λογοδοσία και δικαιοσύνη.