Εγκαίνια του νέου Κέντρου Κυβερνοάμυνας στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
Πραγματοποιήθηκαν χθες τα εγκαίνια του υπερσύγχρονου Κέντρου Κυβερνοάμυνας στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, το οποίο δημιουργήθηκε με δωρεά του κοινωφελούς Ίδρυμα Αποστόλου Λασκαρίδη. Το νέο κέντρο σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα ενίσχυσης των δυνατοτήτων των Ενόπλων Δυνάμεων στον τομέα της κυβερνοασφάλειας και της ψηφιακής άμυνας.