Θάσος: Ζήτησαν από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε ασθενή να πληρώσει εισιτήριο σε πλοίο
Σάλο έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία της Καβάλας και όχι μόνο καταγγελία του ΕΚΑΒ Θάσου που αναφέρει ότι κατά τη διενέργεια επείγουσας διακομιδής ασθενούς μέσω του λιμανιού του νησιού προς την Κεραμωτή ζητήθηκε από το πλήρωμα του ασθενοφόρου να πληρώσει εισιτήριο.
Όπως σημειώνει σε ανάρτησή του στο Facebook το ΕΚΑΒ Θάσου, ζητήθηκε από το πλήρωμα η καταβολή ναύλου αξίας 39 ευρώ για τη διέλευση του οχήματος. Το γεγονός αυτό δημιουργεί προβληματισμό καθώς πρόκειται για όχημα άμεσης επέμβασης που εκτελεί υπηρεσιακό έργο, επισημαίνεται στην ανάρτηση.
Το ΕΚΑΒ Θάσου καταλήγει τονίζοντας πως «θεωρούμε ότι η επιβολή χρέωσης σε όχημα του ΕΚΑΒ που εκτελεί υπηρεσιακή αποστολή και μεταφέρει ασθενή χρήζει επανεξέτασης