ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι 57 κρητικοί αγρότες - Δήλωναν βοσκοτόπια στην Καστοριά
Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών έκρινε σήμερα, 26 Ιουνίου 2026, ενόχους τους 57 από τους 58 κατηγορούμενους αγρότες και κτηνοτρόφους από την Κρήτη για το μεγάλο σκάνδαλο των παράνομων επιδοτήσεων του ΟΠΕΚΕΠΕ.