Το δημογραφικό καμπανάκι για την Ελλάδα συνεχίζει να χτυπά. Τα στοιχεία τρομάζουν για το μέλλον της χώρας. O πληθυσμός συρρικνώνεται, περιοχές ερημώνουν και τα τελευταία 5 χρόνια έχουν γεννηθεί 19.000 λιγότερα παιδιά, με τη μείωση να καταγράφεται στις 12 από τις 13 Περιφέρειες της Ελλάδας.